вівторок, 12 квітня 2022 р.

 13.04.2022 ( середа)

Добрий ранок!

Читання

Тема " Звук [дж] позначення його буквосполученням "дж" "

Сьогодні бджілка і джміль познайомлять нас з новим звуком. Ми навчимось правильно читати і писати слова. Навчимось робити звуко-буквений аналіз з новим звуком.


Прочитайте слова.

Джерело, бджола, джинси, джміль, джем, саджаю, ходжу.

Що є спільним в усіх словах? Так, буквосполучення [ дж]



Приголосний звук [ дж  ] - складний, він утворений  з двох звуків [ д ] та [ ж ], але у схемі позначає 1 звук.



Перегляньте відео


Робота з Букварем с. 72

В Завданні 1:

- знайдіть слово до схеми;

- прочитайте слова, що містять три склади;

- прочитай слово у якому найбільша кількість букв.

Завдання 2

Прочитати текст

Дати відповідь на запитання:

- Про що йдеться у тексті?

- Чи кожна бджола має професію?

- Чим приваблюють бджіл квіти?

- Чому у вулику нема ледарів?

- Де можна побачити вулики?

Яка тема тексту та головна думка.

Тема тексту — це його зміст, те, про що (або про кого) в ньому йдеться. 

Головна думка тексту — те, заради чого створено текст (задум його автора), те, до чого він закликає, що схвалює, що заперечує, від чого застерігає, тобто висновок, який випливає зі сказаного або написаного.



Письмо

Тема " Письмо великої букви Ф, слів і речень з нею. Складання й записування речень"

Сьогодні ми будемо вчитися писати велику прописну букву Ф.

Пояснення написання великої букви Ф



Письмо складів та слів з великою буквою Ф


Письмо с.50

1. Робота з деформованим текстом.

Складіть речення та запишіть на  вільних рядках.



За зразком написати слова


До поданих похилих ліній дописати елементи, щоб утворилися  вивчені букви.






Математика

Тема " Укрупнення одиниць лічби"

Завдання 1 с.62, перегляньте відео


Завдання 3 с. 62 ( відео)


За зразком виконати завдання 2

Завдання 4 с.62 ( відео)


Самостійно виконуємо завдання на с.63


Бажаю успіху!

Немає коментарів:

Дописати коментар

Понеділок Вівторок Середа Четвер П’ятниця 1.Фіз-ра 1.Літ.читання ...