неділя, 22 травня 2022 р.

 23. 05.2022 ( понеділок)

Добрий ранок!

Читання

Тема " Букви Ї і ї. Слова, які називають один/багато предметів. Вірш. Головний герой. Послідовність подій."

Сьогодні до нас завітало звірятко. Спробуйте відгадати хто він?


У лісі є кравець чудовий,

Шиє звірям всі обнови.

Для верблюдів - кожушки,

Для лисичок – сорочки,

Для куничок – рукавички,

А для білочок – спіднички.

Зайцям – валянки на лапки,


А для вовка – сіру шапку.

А собі пошив піджак.

Хто кравець такий …








- Діти, звукосполучення [ йі ] позначається буквою ї.

Робота з Букварем с. 30

- Кого ви бачите на малюнку? Що роблять котик і мишенятко?

- Чи задоволений їжачок, що йому обстригають голки?

- Як ви гадаєте, чи може їжак у реальному житті існувати без голок?



Завдання 1

Прочитайте слова. Відшукай слово до схеми.

Завдання 2

- Які слова називають багато предметів? ( зверніть увагу на останню букву в кожному слові)

Завдання 3

Прочитай назву тексту. Як ви гадаєте, про що цей текст?

Прочитай текст і дай відповідь на запитання:

- Про кого йдеться у тексті?

- Чому їжак та їжачиха засумували?

- Що виготовило для себе їжаченя?

- Чому голки важливі для їжачків?

Буквар с.31

Прочитати склади


Завдання 1

Склади речення з одним із слів

Завдання 2

- Чи були ви коли- небудь у перукарні? Що там роблять?

- Що б зробив їжачок, якби опинився у перукарні?

- Як ти думаєш, чим закінчилася історія?

Дай відповідь на запитання:

- Про кого йдеться у тексті?

- Чому їжачок хотів побути без голочок?

- Що б ви зробили, якщо б побачили перед собою їжачка без голочок?



Письмо

Тема " Правопис власних назв"

Велика буква у:


Перегляньте відео


Записати у зошит:

Миколаїв, кіт Мурчик, річка Інгул, Чорне море, Тарас Шевченко.


Математика

Тема " Віднімання в межах 20 з переходом через десяток"



Завдання 1 с.39 



Висновок: спочатку треба відняти ту частину числа, що міститься в розряді одиниць зменшуваного, а потім від десятка відняти частину, яка залишилася.

Завдання 2 ( відео) за зразком розв'язати

Від 15 треба відняти 8 одиниць. 
8 - це 5 і 3. Віднімемо спочатку 5 одиниць, вийде 10. Від 10 віднімемо 3 одиниці, які залишилися, одержимо 10-3=7


Завдання 5 с.40 ( розв'язати задачі за схемами)


Завдання 6 ( усно)




Завдання 7

Ознаки відмінності:
У всіх намистинках праворуч червона кулька знаходиться на кінці, а ліворуч -  всередині.

Завдання 3,4 виконуємо самостійно.

Бажаю успіху!








Немає коментарів:

Дописати коментар

Понеділок Вівторок Середа Четвер П’ятниця 1.Фіз-ра 1.Літ.читання ...